Kağıt ortamlarda takip edilen ve yönetilemeyen arıza süreçleri İSU Genel Müdürlüğü için tam anlamıyla hayata geçirilen başarılı bir proje deneyimi yaşattı.
MAKS projesinin pilot olarak başladığı Kocaeli de CBS verilerinin güncel kalabilmesi için Büyükşehir Belediyesi ile entegrasyon yapıldı. Arıza talepleri tamamen CBS ortamında kayıt altına alınarak ilgili saha ekiplerinin amirlerine mobil ortamda yönlendirildi. Amir işi keşif adımına yönlendirirken işin aciliyeti, ekibin işe yakınlık durumu ve iş adetlerini göz önüne alarak en uygun ekibi seçebiliyor. Keşifden sonraki adımda işi yapım ekibine yönlendirilip işin tamamlanması ile tamamen bir otokontrol sistemi kurulmuş oldu. Arıza talebine geri dönüş de dahil olmak üzere BPM üzerinden tasarlanan süreç kurum için vazgeçilemez bir bir adım oldu. Kesinti bilgileri de dahil olmak üzere girilen arızaların harita üzerinde raporlanabilir olması ile sektörde bir ilk proje olarak hayata geçti.
TÜSİAD ve Türkiye Bilişim Vakfı (TBV) tarafından düzenlenen ve Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde gerçekleştirilen törenle. "11. e Türkiye (eTR) Ödülleri" Büyük Ölçekli Belediye Kategorisi'nde,"Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi – Mobil Arıza Takip Sistemi"ile ödüle layık görüldü.
Kağıt ortamlarda takip edilen ve yönetilemeyen arıza süreçleri İSU Genel Müdürlüğü için tam anlamıyla hayata geçirilen başarılı bir proje deneyimi yaşattı.