Müşterilerin temel sorunlarından biri de yeni abonelik başvuru işlemlerinin işletme içerisindeki işlem adımlarının çok ve karmaşık olması. Sunmuş olduğumuz çözüm ile Saski Genel Müdürlüğünün konuya yaklaşımı müşterilerini kısa sürede memnun edecek türden.
Yeni abonelik başvurularında kanal ruhsat başvurusunun internet üzerinden alınması, başvuru sürecini hızlandırdı. Müşteriler proje dosyalarını ve belgeleri sistem üzerinden kuruma ileterek dijitalleşmenin önemli bir sürecini gerçekleştirdiler. Bu aşamadan sonra her bir adımda müşteri ile interaktif bir iletişim sürdürüldü.
CBS ortamında yapılan etüd işlemi sonrasında oluşması gereken içme suyu ve kanal yapım iş emirlerinin otomatik oluşumu sağlandı. Yapılacak olan imalatların planlaması yapıldı. Saha ekipleri bu aşamadan sonra yapım sürecini Android mobil uygulama kullanarak yürütmeye ve yönetmeye başladı. İmalat sonuçlanma aşamasına kadar süreç bazlı, yönetilebilir ve CBS ile entegre, takip edilebilir bir yapı ile müşterilerine hizmet edecek model oluştu.
Müşterilerin temel sorunlarından biri de yeni abonelik başvuru işlemlerinin işletme içerisindeki işlem adımlarının çok ve karmaşık olması. Sunmuş olduğumuz çözüm ile Saski Genel Müdürlüğünün konuya yaklaşımı müşterilerini kısa sürede memnun edecek türden.